O´yeah.

Sitter här och väntar på att åka till jobbet.. Jobbar bara fem timmar idag. Segt. 18.30-23.30.
Har varit på vuf2 nu tre dagar i streck så det känns verkligen inte kul att åka tillbaka till bytte og retur idag inte..
Har varit jätte mycket att göra där de senaste veckorna.. bara för att vädret blev lite sämre verkar de som alla ska till IKEA och handla...
Jobbigt jobbigt när man måste jobba lite för pengarna också, haha.

Oslo är inte alls lika kul nu när det superbraiga vädret försvann.. vädret har varit lite sisådär..
Ibland skiner solen och det är fint väder och ibland vräker regnet ner. jaja de är så de är här i norden I guess.

Den sista fina kvällen (allså den sista kvällen man inte behövde tröja på sig på hela kvällen) firade vi ute på Jocke, en IKEAres, takterrass,
Massa folk, bra musik och perfekt väder.



Sen blev det uteserveringen på Onkel Donald. Som vanligt. Bra ställe när det är fint väder.
Ända dåliga var att Stinas kamera försvann och mina skor gick sönder.. hehe tappa klacken.
Jaja shit happens men kul hade vi iaf..

Nu i helgen har vi haft Stinas kompis Karin på besök så det blev utgång både fredag och lördag.
Fredagen styrde vi upp en liten fest här sen blev de Onkel igen. Fast vädret var sämre och eftersom vi hade med oss Stinas andra kompis Karin och hennes bögkompis så drog vi på gayklubb.
Herregu det var helt galet. Man ska va me om allt. hehe.
Lördagen blev det Onkel igen. Den här gången var det min mobil som försvann så vi har som rutin att gå tillbaka på söndagen och fråga efter våra borttappade ting,
Never again :)

Var på 3D bio och såg ice age 3. Så söta dom små djuren. En blandning mellan Ice Age, Jurresic Park, Landet för länge sen och Shrek typ.
Den var lite småmysig och kul att se den i 3D. Kändes som man var med i bilden på nåt sätt.
Så fick vi ju ha snygga brillor på oss också :)

Nu är det bestämt att Stina flyttar till Göteborg om typ en månad :´(
Så nu blir de ut och leta efter en ny roomie. Har inte råd att dubbla hyran inte!
Får se vem det kan bli..
Känns iaf jättetråkit att Stina flyttar men då har jag ju båda mina Stinor att besöka i Götet :)
Så vi får se hur länge jag blir kvar här har lite funderingar på framtiden...
Den som lever får se!

Nu är det bara 3 dagars jobb sen sticker jag till Götet lör-mån :)
Då blir de fest, shopping o Liseberg (hoppas på bra väder!)
Ska bli jättejätte kul o se lilla Stina. Var länge sen!
Sen på Tisdag kommer Mamy o papy på besök till Oslo.
Får se vad vi ska hitta på då då.. Skönt att få tankarna på lite annat ett tag.

Det var allt för nu!
Ha de fint.
Over and Out.

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Snart ses vi! Längtar! Kram!

2009-07-18 @ 01:42:14
Postat av: Johanna

Hoppsan, så går det när man har bokmärkt fel bloggsida --> inga uppdateringar. Du kan bortse från mitt förra inlägg =)

2009-07-20 @ 13:10:00
Postat av: Johanna

Hej där partypinglan! Nu har jag lyckats läsa ikapp. Sjukt snygg lägenhet ni har fått tag i. Jag skulle knappt våga bo där med risk för att smeta ner hela köksväggen med fettfläckar eller nåt annat dumt.



Blir man inte åksjuk av att titta på 3D-bio? Jag tittade i en 3D-bok och mådde illa i kanske en timme efteråt. Urk.

2009-07-20 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0