Hejhej :)

Att jag inte uppdaterar bloggen alltför ofta beror på att det inte händer allt för mycket här..
Allt jag gör är jobbar och myser :)
Jobb, jobb, jobb o jobb o så har de blivit mycket film, mycket ben& jerrys (farligt gott!), mycket planering och mycket tänk.

Fick nytt schema på jobbet, 79%. Men jag tacka nej. Jäkla skit schema så jag kör vidare på mina 26%.
Varannan måndag, fredag och lördag. Lite lagom :)
Fast nu jobbar jag ju mellan 42-45 timmar i veckan så jag fick en tillsägelse att jag inte får jobba så mycket..
men det gör jag endå. Måste visst vara ledig en dag i veckan men det vill jag inte.. haha.

Jag jobbar bra också fick månadens ros denna månad :)
Motiveringen var : Månadens ros for September 2009 går till Maria Petterson. Hun er alltid blid og hyggelig mot alle og er spesielt flink på kundeservice. Hun har blitt lagt merke til av kollegaer som syns at hun gjor en veldig god jobb. Hun er en medarbeider som alltid gjor det extra. Tusen takk för innsatsen. Me vennlig hilsen lederene og voice gruppen.
Två biobiljetter och ett diplom fick jag, haha. Flink jag är. Kul, kul, kul. :)

Emma Bovin och jag var ute o åt och drack öl en kväll.
Trevligt att komma bort lite från ikea-folket ibland.. Hon har sökt jobb på ikea så hon kanske blir en av oss snart.. :)

Annars sliter jag med att hitta billiga flygbiljetter till Barcelona.
Svårt att hitta några till skapliga priser när Stina kan också men snart så ska vi boka. Hur mycket det än kostar!
För till Barcelona ska vi! Ska bli superduper skojsidojsit!

Kommer kanske hem en sväng i November tror jag.. Får se får se om det är nån som har tid med mig då?
O så funderar jag fortfarande över jul. hmm.. ja ja vi får se.

Hej då allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Hej!

GRATTIS till månadens ros! Det känns väl bra att få lite uppskattning!!

VI HAR TID MED DIG i november och tycker att det är väldigt trevligt om vi får träffa dig lite. Dessutom behöver du väl hämta lite varmare kläder till vintern om du ska stanna i Oslo.

Kramar från mamma och pappa

2009-09-11 @ 20:54:08
Postat av: Jenny

Grattis! Äntligen så fick du lite lön för mödan att du ställer upp så mycket =)

2009-09-13 @ 10:54:00
URL: http://jennysniger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0