tänk tänk tänk...

Mycket tänkande, funderande här nu..
men jag kommer ingenstans. Jag har kört fast.

Sorry, kommer inte få tid till att komma hem i November. Fullt upp.
Har fått ett nytt schema från 1 november. Ett mycket bättre.
70% så nu jobbar jag:
Varje olik vecka: Tis 1545-2345, Ons 12-20 och Tor 0730-1530
Varje lik vecka: Mån 1530-2330. Tor 1545-2345, Fre 10-18 och Lör 12-20
så det är bra ifall jag nångång vill åka hem kan jag åka torsdag eftermiddag och åka tillbaka måndag morgon.

Så blir nog Stinas och min Barcelona resa inte förrän i November. 6-9 eller 10 om allt går som vi planerat.
Hoppas på att det går att åka då iallafall. Att Stina kan vara borta från skolan och att jag får ledigt..
Vill verkligen komma dit nu.. synd att det blir när det är kallt men ändå skönt att komma bort lite från Oslo.
Barcelona möter Mallorca då också vore kul att se Zlatan live på Camp Nou. Maria vill.vill.vill!
Ja, vi får se om vi kan styra upp det här snart.

Så har vi ställt in Rom planerna. Istället siktar vi på London. Jag, Anna, Stina och Frida.
Komma bort lite tillsammans som på den gamla goda tiden!
Ska bli hur kul som helst! Har ju aldrig varit i London så dit vill jag så jävla gärna!
Om jag får ledigt vill säga. Måste bestämmas snart så jag vet.
Jag vill jag vill. Nu Nu Nu.

Ångest har jag fortfarande för vad jag ska göra i jul. Hem? Inte hem? Oslo? Bort?
Ahh hatar när jag inte vet nånting. Är iaf ledig 22-28 det är allt jag vet.
Det får vi se.
I vilket fall måste jag tillbaka till Norge tidigt den 29 och då kommer ju Karin o Putte hem..
Tasky timing. Så därför vet jag inte om jag ska hem i Januari stället.. hmm
Ähh nu har jag bokat biljetter hem i jul iaf. Nöjd Mami?
Kommer 23dec 1545 och åker tillbaka 29dec 0550.

Hockey 28 då. LHC-Rögle. Haka på vettja!

Annars händer det inte mycket annat här. Jobbar bara hela tiden i stort sett.
Halv skatt i November också så Oktober bli en slitsam månad.
Elller alla månader är slitsamma hehe det är ju inte så att jag kommer jobba mer. haha.

Dåligt Cluben. Fan få stryk av HV hemma. Illa illa. Skärpning!
Jag vill gå på hockey. nu. illa illa.

Jaja jag har visst inget intressant alls att skriva så skit samma det här får räcka.

Ha det!
Pyss Maria


Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Hej!

Klart att vi är glada över att få hem dig några dagar! Unna dig lite extra ledigt så du hinner träffa Karin o Putte också. Det är ju faktiskt bara måndagen som du behöver ta ledigt. Kan du inte byta med någon?

Kul i alla fall att vi föräldrar får rå om dig några dagar.

Hoppas att några av dina gamla kompisar också är hemomkring så ni kan träffas.

Orkar vi hockey dagen innan du åker tillbaka så tidigt?

Ha det jättebra!

Kramar från mamma och pappa

2009-09-22 @ 18:25:26
Postat av: Anonym

ja byt bort den jäkla måndagen!! vi måste ju ses!!! vi skulle ju gå på hockey ju!!!

2009-09-24 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0