God Påske!

Eller Glad Påsk som vi säger i Sverige :)

Skönt med några dagar utan jobb! Vi hade stängt torsdag, fredag och så nu på måndag.
Lördag var det öppet med 150% extra så självklart var man ju tvungen att jobba då.
cash is king.
Vi trodde det skulle va lugnt och skönt och att alla åkt på påskeferie men tjii fick vi. Kaos var nog mer rätt ord!

Skönt att bara vara hemma i Oslo och vara ledig för engångsskull... annars är det jämt att man ska iväg när man är ledig.. aldrig nån lugn och ro då inte.. men nu så!

I torsdags tog jag och Linda tåget till Drammen för att hälsa på Jenny i hennes nya lya.
Lägenheten var stor och ljus men än sålänge fanns det inga möbler så det var lite tomt!
Nä allt är på plats tror jag det kommer vara jättemysigt.
Drammen var annars ett mysigt litet ställe men tyvärr var vädret grått och regnigt så det blev en fika iaf :)
Sen tog vi med Jenny tillbaka till Oslo. Hon kunde ju inte sitta ensam i en tom lägenhet utan tv och internet..
så lilla Jenny har varit inneboende hos oss till lördagen.
Passa ju bra eftersom Anna är hos Ernesto i Italien så fick jag lite sällskao också :)

O idag sitter jag här ensam hemma.. bakis och eländig.. jätte bakis.
Herregu, jag har blivit gammal.. jag klarar inte av att dricka längre..

Näe nu ska jag göra nåt vettigt.
Ha deeeee :)


Kommentarer
Postat av: sis

bra att du tjänar pengar så du kan bjussa på resan till N.Y :)

2010-04-07 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0