Funderingar..Hmm..

Allt är som vanligt här.. är inne i en dålig period men många tankar om framtiden..
Framtiden,.. hmm inte lätt det där vad man vill och så...
Allt jag vet är att jag börjar känna mig klar med Oslo.. men jag vill inte tillbaka hem till Sverige..
Vad jag vill? Ja, jag önskar att jag visste de..
Önskar att jag var en sån som visste vad jag ville men näedå jag vet ingenting.
Det är ju inte så lätt att bara säga upp sig i dessa tider heller.. vilket gör saker o ting ännu svårare..
Att ingenting kunde va lätt nångång.
Jag är tacksam för tips och idéer!

Just nu består mitt liv av att jobba, träna, jobba, träna typ. 
Har faktiskt blivit duktig att gå till gymmet så fort jag har tid.. (okay, jag fuska idag..) och jag har äver slutat äta godis på vardagarna.. Nu är det lördagsgodis som gäller..
Fläsket ska bort!!

Nu till helgen vankas det service-fest igen.. Kommer no bli bra.. om jag hittar nåt att ha på mig.
Ska ge mig ut en sväng på stan idag om jag orkar.. har nada shoppingsug.. bläää.

OS i fullgång.. Synd bara att de går på så dåliga tider.. man skulle vart i Kananda istället :)
Kanada-Norge i hockey tisdagnatt.. Yeah! Heiiiia Nooooorge!
Hoppas Ylven proppar Crosby i första bytet, haha.
Annars håller ja såklart tummar och tår för Sverige men det går la som det brukar.. Not good :)

Funderar på o ta en sväng till Nya Zealand i höst..  kanske Australien.. kanske ta svängen förbi USA också..
Är nån sugen på o haka på så välkommen :)



Våra hemmagjorda semlor :)

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du borde helt klart skaffa ett jobb där du får resa mycket. Sök till något reseprogram på tv, journalist som skriver om spännande resmål eller titta på "Playa del sol" och inspireras av Henrik Hjelt som charterguide ;)

2010-02-15 @ 22:13:09
Postat av: Jenny

jag föreslog ju flygvärdinna...

2010-02-19 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0