Time flies..

Ja, herregu vad tiden går snabbt..
Det har redan gått halva Januari... Snart 1/12 av 2010. Helsjukt!

Har hunnit med en till runda hemma i Sverige..
Begravning, mindre kul, men annars var det kul att vara hemma...
Hann allt jag inte hann med förra gången!
Hann med en hockeymatch med syrran o puttan. LHC-Tälje. Värsta skitmatchen men kul ändå att vara i CC.
En av de saker jag verkligen, verkligen saknar hemifrån!
Så hann jag träffa min lilla favorit-Jenny också! Just hemkommen till Afrika. Hem till kylan.
Vi hade en heldag i Linköping som förr i tiden.
Fika på Cioccolata med Cafe Nougat och Nero såklart :)
För kallt för shopping för min del men Jenny hittade en del vilket egentligen var syftet med vår lilla tur.
När vi tröttnat på att springa runt på stan åkte vi till Frida för att slappa o se på film..
Hela gamla gänget var där.. Jonna, Johanna, Tessan, Sandra och sen kom även Stina och hennes Jonna..
Skönt att bara slappa och prata massa skit om allt som hänt i våra liv.. :)
Annars tog jag det mest lugnt.. träffa släkten och lite sånt..

Och nu är lilla jag tillbaka i Oslo.. tillbaka till jobb, jobb, jobb.
Mycket jobb just nu. Helt slut. I morgon sista arbetsdagen den här veckan sen är de söndag! Whiiii :)
Får se om man orkar ut på partaj imorgon... hmmm?

Eller om jag sparar mig till 25-års dagen :D
Bara två veckor kvar nu.. 30 blir det partaj förhoppningsvis !
Då är jag ledig! Har tagit min betalda pepparkakshusdag då. Najs! Me like :)
På min födelsedag jobbar jag 15-23. Det suger. Försöker få jobba tidigare.
Dagen efter jobbar jag 10-18. Vill ha ledigt!  Jobbar på det.
Stina kommer troligvis 28. Ska bli riktigt kul!

Oooooooo Hej Hå ooooooooO

Blev partaj i lördags.. kände att det var dags för Anna att träffa familjen (the ikea family).
Jag, Linda och Anna drog iväg på fest med massa jobbfolk...
Riktigt trevligt och skönt för Anna som nu är en i gänget :)

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Hej!

Hoppas att du får en jättebra födelsedag och att dina kompisar i Oslo tar väl hand om dig och hjälper till med firandet när vi inte kan vara där.

Inte ska man behöva jobba på sin 25-årsdag! Det finns säkert någon som kan ta din vakt.

Kul att Stina kommer också!

Kram

2010-01-17 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0