Glad Påsk :)

Glad Påsk allesamman!

Sitter här hemma i en tom, tyst, öde lägenhet. All by myself.
Stina och Lina har lämnat mig för värmen och Julia har åkt hem till landet i väst.
Så här är jag.
Nästan alla svenskar åker hem och nästan alla norrmänn drar till hyttan eller ut på tur,
Får se vad jag hittar på.. laddat upp med vin och choklad så jag klarar mig nog :)

Vi ska iallafall ha påskmiddag här imorgon. Jag och grabbarna som är kvar.. Bosse, Olofsson, Abu, Bosses lillebror och vän.
Blir nog bra det. Jag ska baka tårta.. får se hur de går :) Annars vet jag inte vad vi ska äta. Vad äter man till påsk?

Annars har jag och Julia nedräkning till Australien! Minde än 200 dagar kvar nu! Yippiyay! Vi kommer ha så jävla kul. Julia och jag har kul ihop så det kommer bli helgalet :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att du har grabbarna!

Vi ska äta ägg(kokta som vanligt och så ägghalvor med majonnäs och räkor eller kaviar på) och sill så klart. så har vi köttbullar, jansson, potatisgratäng, prinskorv, lax och någon god sallad.

Vi ses nästa vecka :) Då får du önska dig mammamat.

Kram

2011-04-21 @ 11:33:26
Postat av: Mamma

Känns jätte jättebra för oss att du åker med Julia.Ni får det säkert underbart kul!!

2011-04-21 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0