På söndag är det dags :)

Snartelisnartsnaaaaart :)

På söndag flyr jag och Jenny kylan i Norge för varmare breddgrader. Närmare bestämt Costa Rica :)
Även fast vädret är på topp här och solen skiner ska det bli skönt att komma till värmen och lite sol och bad.

Första natten ska vi bo i San Jose eftersom vi landar där runt åtta på kvällen. Men tidigt nästa morgon tar vi bussen till Dominical som är mer ett strandhängställe :)

Så mycket planerat har vi inte planerat för dessa två veckor. Vi ska självklart sola och bada och njuta av solen och värmen. Kanske en tur i djungeln. Det finns massa konstiga djur att kolla på där. Sengångare, papegojor och massa mer. Kanske en sväng till Vulkanen, en av världens mest aktiva vulkaner.
Kanske vi försöker oss på att surfa. Jag har ju glömt hur man gör, svårt det där!
Ridtur, linbanor.. ja det finns mycket man kan hitta på i Costa Rica. Äta god mat ska vi ju såklart göra också. Det är ju ett måste när man är ute på tur :)

Nu måste jag packa. Fullt upp tills jag åker!
Födelsedag på fredag och allt! :)

Puss å Kram Maria!


Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Hoppas att ni får en underbar resa! Flyg lugnt!

Kram

2011-01-29 @ 15:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0