Dagarna går.. tic tac tic tac

221 dagar kvar! Funderar starkt på att flytta fram biljetten nån månad.. Jag orkar inte mer!!!
Jag vill bort nuuuuuu! Jag längtar så jag dör!!
Vi får se.. blir no bättre när sommaren kommer!

En månad kvar tills jag kommer hemhem en sväng.. hem till Östergötland. Hem till min nya iphone som ligger och väntar på mig! Du tar la hand om den mamy? :)
Klassfesten, återträffen också! Eller nåja vi ska no inte gå på den utan vi ska styra upp något eget istället.
Förfest och efterfest med eliten! Kan inte fatta att det är tio år sen vi slutade högstadiet! Shit, var har den tiden tagit vägen?
Jag vill faktiskt hem nuuuuu!

Vad gör vi annars här? Jobbar och sliter som vanligt.. eller nu är det nog rätt soft.. vi får inte jobba mer än 37,5 timmar veckan så det blir bara jobb 5 dagar i veckan. Gillar jag inte eftersom jag vill spara så mycket pengar som möjligt innan mitt äventyr!

Kan inte förstå att jag ska ge mig ut i världen helt ensam. Lilla jag ute helt själv! Hur ska det gå?
Haha vi får la se om jag hittar tillbaka hem... var det nu är..?

Börjar redan nu få ångest vad jag ska göra sen? Var jag ska ta vägen?
Allt jag vet är att jag inte vill bo massa folk i en lägenhet! Jag vill ha mitt eget ställe, mina egna möbler. Jag vill kunna göra vad jag vill, stöka ner hur jag vill.. ja ja men det lär man ju aldrig ha råd med i detta land!
Jaja det löser sig alltid.. vi får se vad framtiden har att erbjuda!
Känns som det blir svårt att ta sig från IKEA för alltid. Är så himla massa underbara människor där som jag kommer sakna som tusan.. så hur ska jag kunna låta bli att komma tillbaka?



Ses snart! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0