Parkhäng

Efter en långhelg hemma i Sverige där jag faktiskt hann allt jag skulle göra! Stångebro gatukök, billig sushi, shoppa en vårjacka, hänga med vänner och familj. Lite av allt :)
Kul att träffa alla hemma också. Var sjukt trött på Oslo så det var skönt att komma hem till Normlösa för engångsskull. (Alla här tycker btw att Normlösa är ett sjukt kul namn).
Kom egentligen hem för att gå på klassfesten - återträffen men den blev ju inställd så vi styrde upp en minireunion istället. Jag, Frida, Jonna.K och Emelie.E. Kul att se dom igen.. det var inte igår precis.
Avråder alla för utgång till Vattenhålet i Mjölby. Jävla skitställe :)

Solen skiner himmelen är blå vad det är skönt att leva då..
Helt underbart sommarväder! Just love it!

Igår var jag och Julia bjudna till Abu på pakistansk middag. Vi var la ungefär tio personer som var där. The IKEA-family. De bästa folket såklart! :)
Vi fick hur go mat som helst. Kyckling, ris, potatis, såser. Hur gott som helst. Starkt men gottgott :)
Sen blev det vin, öl och shotspel (farliiiiigt ;) Grabbarna mot tjejerna. Klart vi spöa skiten ur dom. Även fast de försökte fuska och hällde öl i sina shotglas :)
Sjukt trevlig och rolig kväll. Hade planerat utgång men vi blev kvar där alltför länge så vi körde efterfest direkt efter hos oss istället. Satt uppe och snacka till tiiiidigt på morgonen. Sjukt kul och många intresanna samtal.



Idag har vi vart något sega.. (inte så konstigt kanske). Men med det underbara vädret var det bara att ge sig ut iallafall!
Sol och grill i Sofienbergsparken. Hur bra som helst. Sånna söndagar gillar vi :)
En helt perfekt helg helt enkelt :)

Förresten firade jag tre år på IKEA Furuset den 5 Mai.
Helt galet vad fort den tiden gick. Swisss tre år! Mycket kul har hänt under den tiden och mycket kul kommer att hända i framtiden :)

Over and Out.

/Marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0